top of page
Zoeken
  • Tanja

Kom jij in mijn buik wonen?

Mijn buik nog leeg

Mijn hart gevuld

Oefen ik momenteel met geduld

Ik wacht

Ik smacht


Ik wens

En voel haast


Ik hoop op je

Ik verwacht je

Maar ín verwachting ben ik niet

Dus, helaas


In mijn droom heb ik je al gezien

Ben ik te obsessief misschien?

Zoiets moois laat zich niet spoeden

En dat is zeer terecht


Ik hoop

Ik smeek

Ik vecht


En kan alleen maar voelen

Het verdriet voortvloeiend uit de grote wens

De liefde vertaalt naar verlangen, intens


Lieve baby, lieve jij

Wacht nog maar heel even

Wacht nog maar heel lang

Wacht nog maar een tijdje

Ik zal niet opgeven

Alles wat je doet is van belang


Ondertussen hou ik vertrouwen

Ik maak een gebaar

Ik wens je

en sta klaar

Om je te verwelkomen


Ik hou van jou, lief mensje

Kom jij in mijn buik wonen?

12 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Een terugblik op 2023.

2023. Een terugblik op een bizar jaar. Ik ging het jaar zwanger in. In het tweede trimester, bijna in het derde trimester. Met een baby...

Comments


Post: Blog2_Post
bottom of page